Klantenservice
Veelgestelde vragen
Het is duidelijker voor je als de naam van je verzekering aansluit op de voorwaarden van je verzekering. Niet bij alle verzekeringen was dat het geval. De namen van die verzekeringen hebben we aangepast. Dat deden we met de verhuizing naar een nieuw administratiesysteem in oktober 2024.
Behalve de naam verandert er helemaal niets aan je verzekering. Wat je merkt is dat de nieuwe naam voortaan op onze documenten staan, zoals je polis.
Wat vervelend voor je. In veel gevallen kan je gelukkig het probleem zelf oplossen:
Ik probeer in te loggen met iDIN. Maar dat lukt niet
Om gebruik te maken van iDIN gelden de volgende voorwaarden:- Je hebt een privérekening nodig waarbij je gebruikmaakt van online bankieren.
- Je bank moet aangesloten zijn op iDIN. Niet alle banken zijn aangesloten op iDIN. Kijk of jouw bank is aangesloten bij iDIN op iDIN.nl.
- Je woont in Nederland.
Voldoe je niet aan deze voorwaarden? Vraag dan een activatiecode aan om je Mijn Movir-account te activeren.
Ik heb een activatiecode nodig
- Ga naar Activeer met activatiecode.
- Vul je gegevens in.
- Klik op ‘Vraag activatiecode aan’.
- Je ontvangt dan binnen 5 werkdagen een brief met daarin je activatiecode. Daarmee krijg je toegang tot Mijn Movir.
Ik kan mijn relatienummer niet vinden
Dit 6-cijferige nummer staat op je polis en vaak in de laatste alinea van onze brieven. Kan je het nummer niet vinden? Neem dan contact op met je financieel adviseur, bemiddelaar of met ons. We helpen je graag. Je bereikt ons tijdens werkdagen op 030 607 87 00 (keuze 5).Ik ontvang geen activatiecode per SMS
Mogelijk is er een storing bij je serviceprovider. Heb je de actuele storingen bij je provider gecheckt?
Gebruik je een buitenlands telefoonnummer? Soms zit er een vertraging in de netwerkverbinding. Of ben je misschien vergeten het landnummer aan je telefoonnummer toe te voegen?Ik krijg de melding dat ik onvoldoende rechten heb om de pagina te raadplegen
Klik dan op de volgende link en probeer het opnieuw: Mijn Movir.Kan je na het lezen van bovenstaande je account nog niet activeren?
Bel ons dan tijdens werkdagen op 030 607 87 00 (keuze 5). We helpen je graag!Wat vervelend voor je. In veel gevallen kan je gelukkig het probleem zelf oplossen:
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Geen probleem. Dat kan gebeuren:- Ga naar de inlogpagina van Mijn Movir en klik op 'Wachtwoord vergeten'.
- Vul je e-mailadres in waarmee je ook toegang hebt tot Mijn Movir.
- Klik op ‘Versturen’.
- Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail. Hierin vind je een link om je wachtwoord te herstellen. Heb je de e-mail niet ontvangen? Check dan je spambox.
Ik ben gelockt. Wat nu?
Vraag dan een nieuw wachtwoord aan:- Ga naar de inlogpagina van Mijn Movir en klik op 'Wachtwoord vergeten'.
- Vul je e-mailadres in waarmee je ook toegang hebt tot Mijn Movir.
- Klik op ‘Versturen’.
- Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail. Hierin vind je een link om je wachtwoord te herstellen. Heb je de e-mail niet ontvangen? Check dan je spambox.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten en heb geen toegang tot mijn e-mail. Wat nu?
Activeer dan opnieuw je Mijn Movir-account. Ga hiervoor naar Mijn Movir.Ik heb een nieuw 06-nummer. De verificatiecode krijg ik nog op mijn oude nummer. Wat nu?
Neem dan telefonisch contact met ons op. Je bereikt ons tijdens werkdagen op 030 607 87 00 (keuze 5). Samen kunnen we het probleem verhelpen.Kan je na het lezen van bovenstaande nog niet inloggen?
Bel ons dan tijdens werkdagen op 030 607 87 00 (keuze 5). We helpen je graag!Heb je een Beroeps-AOV? Dan krijg je vanaf 1 januari 2025 een no-claimregeling. Deze nieuwe no-claimregeling vervangt ook de bestaande premieteruggave-regeling voor medisch specialisten en huisartsen. Je leest meer over de no-claimregeling op Veranderingen Beroeps-AOV.
We streven altijd naar een eerlijke prijs voor al onze klanten. De beroepsorganisatiekorting is een korting voor een beperkt deel van de Beroeps-AOV klanten en sterk geconcentreerd rondom 3 beroepen (medisch specialist, huisarts en tandarts). Movir wil alle klanten met een Beroeps-AOV in aanmerking laten komen voor een korting. Daarnaast zijn we de afgelopen jaren minder gaan samenwerken met beroepsorganisaties. Uiteraard zien we ook de maatschappelijke trends bij andere financiële producten en dienstverleners. Movir vervangt daarom de beroepsorganisatiekorting door de no-claimregeling.
Meer over het afschaffen van de beroepsorganisatiekorting lees je op Premie en betalen.
Ben je nog niet verzekerd bij Movir?
Op De premie van je aov hoeft niet hoog te zijn bereken je eenvoudig en snel de indicatieve premie voor de Movir Momentum AOV. Ook lees je daar hoe je de premie van je aov beïnvloedt.Heb je al een aov bij Movir?
Neem dan contact op met je financieel adviseur of bemiddelaar.Hiervoor kan je contact opnemen met je financieel adviseur of bemiddelaar. Hij kan de status inzien, kent het aanvraagproces en weet wat je van ons kan verwachten.
Een aantal eenvoudige wijzigingen kan je zelf aanvragen. Bijvoorbeeld je betaalwijze of je betaaltermijn aanpassen. Hoe je dat doet lees je op Premie en betalen. Op Mijn Movir lees je hoe je je communicatievoorkeur verandert in digitaal.
Wil je de dekking van je verzekering veranderen? Op Mijn verzekering en wijzigen dekking vind je het antwoord op veelgestelde vragen. Neem in deze situatie altijd contact op met je financieel adviseur of bemiddelaar. Deze kan de wijziging voor je aanvragen.
Ben je uit de running geweest en weer in staat je werk (gedeeltelijk) op te pakken? We zijn blij dat te horen! Of gaat het minder goed met je dan verwacht? Geef veranderingen direct aan ons door. Dat doe je via Mijn Movir:
- Log in op Mijn Movir. Heb je nog geen account? Klik dan op ‘Mijn Movir activeren’.
- Ga naar 'Berichten'.
- Klik op 'Nieuw bericht'.
- Geef aan dat het over een claim of jouw re-integratie gaat en kies het hoofdonderwerp ‘Re-integratie’ en als onderwerp 'Toelichting over (medische) situatie'.
- Vermeld in je bericht wat er precies in je situatie is gewijzigd en per wanneer.
- Klik op 'Versturen'.
Heb je geen toegang tot Mijn Movir? Neem dan telefonisch contact op met je re-integratieadviseur. Je bereikt je re-integratieadviseur tijdens werkdagen op 030 607 87 00 (keuze 3).
Deze vind je op Voorwaarden, brochures en formulieren. Heb je een verzekering bij Movir? Ga dan naar Mijn Movir voor de voorwaarden van jouw verzekering.
Meer lezen over
Je post digitaal ontvangen?
Geef je communicatievoorkeur aan in Mijn Movir. Dat doe je bij het activeren van je account of bij je persoonsgegevens.
Je krijgt een e-mail als er een bericht voor je klaar staat. Zo mis je niets!
Movir is een handelsnaam van Nationale-Nederlanden Schadeverzekering Maatschappij N.V., gevestigd in Den Haag, KvK-nummer 27023707.