Contact en meer
Veelgestelde vragen
Mijn Movir is je persoonlijke online omgeving. Informatie hierover en antwoord op veelgestelde vragen vind je op Mijn Movir.
Je adres wijzig je makkelijk en veilig in Mijn Movir. Heb je geen toegang tot Mijn Movir? Geef dan je adreswijziging door via je financieel adviseur.
Let op:
Verhuis je naar een ander land? Neem dan altijd contact op met je financieel adviseur. Deze wijziging heeft mogelijk gevolgen voor je verzekering.Mijn Movir
- Log in in Mijn Movir. Heb je nog geen account? Klik dan op ‘Mijn Movir activeren’.
- Ga naar 'Persoonsgegevens'.
- Klik op 'Wijzigen adres'.
- Vul je nieuwe adresgegevens in.
- Klik op 'Opslaan'.
Ja, dat kan. Je kunt steeds meer berichten volgens je communicatievoorkeur van ons krijgen:
- Kies je voor digitaal? Dan vind je documenten van ons in Mijn Movir en krijg je een notificatiemail daarvan. Zo mis je niets.
- Kies je voor papier? Dan krijg documenten van ons via Mijn Movir én via de post.
In Mijn Movir onder 'persoonsgegevens' en bij het activeren van je account kan je aangeven dat je onze berichten digitaal wil krijgen:
- Log in in Mijn Movir. Heb je nog geen account? Klik dan op ‘Mijn Movir activeren’.
- Ga naar 'Persoonsgegevens'.
- Klik op 'Wijzigen voorkeur'.
- Verander je communicatievoorkeur in ‘digitaal’. Dat doe je door aan te vinken dat je akkoord gaat met het digitaal ontvangen van product- en polisinformatie.
- Klik op 'Opslaan'.
Wachten is nooit leuk. Het wordt wel minder vervelend als je weet hoelang je moet wachten. Daarom vind je hieronder onze reactietermijnen. In de afgelopen jaren reageerden we in 90% van de gevallen zelfs binnen enkele dagen.
Je... Nadat je melding of verzoek bij ons is binnengekomen reageren wij uiterlijk op de... wilt informatie 10e werkdag hebt een aanvraag ingestuurd 5e werkdag wilt je verzekering beëindigen 10e werkdag wilt een kopie van je polis ontvangen 10e werkdag meldt je arbeidsongeschikt 5e werkdag hebt een klacht gemeld (rechtstreeks aan Movir) 2e werkdag (ontvangstbevestiging), 10e werkdag (inhoudelijke reactie) Ben je lid van een Medisch Specialistisch Bedrijf (MSB) dat een MSB-regeling met Movir heeft? Dan profiteer je met een aov van Movir van extra voordeel. Op Speciaal voor leden van een MSB lees je daar meer over.
Klanten e-mailen soms gevoelige gegevens naar ons, zoals gegevens over hun gezondheid. Bij verzending via e-mail bestaat het risico dat deze gegevens bij onbevoegden terechtkomen. Dat willen we voorkomen. Ook willen we dat deze gegevens terecht komen bij de medewerkers die daar toegang toe mogen hebben. Gebruik daarom de berichtenbox in Mijn Movir of ons contactformulier. Zo zorgen we er samen voor dat jouw informatie veilig op de juiste plek terechtkomt.
Zo neem je contact met ons op
Via Mijn Movir
Stuur een bericht via Mijn Movir. Heb je nog geen account? Klik dan op 'Mijn Movir activeren'.
Geen toegang Mijn Movir
Kun je geen account aanmaken voor Mijn Movir? Gebruik dan het contactformulier.
Liever bellen?
Je bereikt ons op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur.