Welke contractduur kies jij?

  • Een 1-jaarscontract
    Wil je geen langdurige verplichting aangaan? Met een contract van 1 jaar kan je je verzekering dagelijks opzeggen, zonder opzegtermijn.
  • Een meerjarig contract
    Met dit contract krijg je korting op je verzekering. Tijdens de looptijd van je contract kan je de verzekering niet opzeggen, tenzij je bijvoorbeeld stopt met werken. In de voorwaarden van je verzekering lees je wanneer je de verzekering tijdens de contractduur kunt aanpassen.

    Na het verstrijken van je contactperiode kan je opnieuw een contractduur kiezen. Je krijgt hierover bericht van ons. We verlengen je verzekering dan automatisch met 1 jaar. Tenzij je er bewust voor kiest om je verzekering met meerdere jaren te verlengen en zo te profiteren van de bijbehorende korting. Je verzekering stopt pas als je de eindleeftijd bereikt.

Heb je bericht gekregen? Geef dan je keuze door

Dat doe je in enkele stappen:

  • Log in op Mijn Movir. Heb je nog geen account? Klik dan op ‘Mijn Movir activeren’.
  • Klik op de button ‘Kies je nieuwe contractduur’.
  • Doorloop alle stappen en klik op ‘Bevestig’.

Wil je advies?

Neem dan contact op met je financieel adviseur. Deze kan je helpen bij het maken van de juiste keuze. De medewerkers van Movir geven je geen advies over de verzekering. Dus ook niet over wat passend is in jouw situatie.

Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet tussen?

Neem dan contact op met Team Acceptatie.

  • Liever bellen?

    Je bereikt Team Acceptatie op werkdagen tussen 8.00 en 17.30 uur via 030 607 87 00 (keuze 5).