Onze reactietijden
Wachten is nooit leuk. Het wordt wel minder vervelend als je weet hoelang je moet wachten. We bereiden je alvast voor door onze reactietermijnen op een rij te zetten. In de afgelopen jaren reageerden we in 90% van de gevallen zelfs binnen enkele dagen.
Je... | Nadat je melding of verzoek bij ons is binnengekomen reageren wij uiterlijk op de... |
---|---|
wilt informatie | 10e werkdag |
hebt een aanvraag ingestuurd | 10e werkdag |
wilt je verzekering beƫindigen | 10e werkdag |
wilt een kopie van je polis ontvangen | 10e werkdag |
meldt je arbeidsongeschikt | 5e werkdag |
hebt een klacht gemeld (rechtstreeks aan Movir) | 2e werkdag (ontvangstbevestiging), 10e werkdag (inhoudelijke reactie) |
Gaat je vraag over een verzekering die je bij Movir hebt? Het is druk. Hierdoor kan het wat langer duren dan hierboven staat vermeld. Onze excuses daarvoor. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk geholpen wordt.