servicedesk medewerker

Als servicedesk medewerker/werkplekbeheerder ben je het eerste aanspreekpunt voor alle IT gerelateerde 1e lijn calls en bevindingen. Je bent de spin in het web en hebt daarom naast de klant intensieve afstemming met alle stakeholders, zoals de IT-developpers, de infrastructuurbeheerders en externe beheerpartijen. Jij weet hoe je klanten professioneel en vriendelijk te woord staat, hoe je doorvraagt om tot de essentie te komen en hoe je (pro)actief meedenkt over oplossingen.

Functie

Je bent o.a. verantwoordelijk voor:

  • het registreren, analyseren, oplossen of doorzetten van de binnenkomende calls;
  • werkplekbeheer;
  • het continue verbeteren van het incident- en probleemmanagementproces met als doel het first-time-fix-percentage te verhogen;
  • het geven van adviezen, informatie en instructies over onze IT systemen aan eindgebruikers.

Je hebt

  • minimaal een afgeronde MBO-3 of MBO-4 ICT opleiding;
  • minimaal 3 jaar relevante werkervaring binnen het ICT domein, zoals een servicedesk omgeving;
  • goede sociale en communicatieve vaardigheden;
  • een pré als je in het bezit bent van enkele Microsoft e/o Citrix certificaten.

Je bent

  • oplossingsgericht, initiatiefrijk, servicegericht en proactief;
  • een teamplayer die over grenzen heen kijkt en de klant centraal stelt;
  • gericht op het continu verbeteren van jezelf en het team;

Je persoonlijke kwaliteiten spelen een doorslaggevende rol.

Wij bieden jou

De waardering voor onze mensen komt natuurlijk onder meer tot uitdrukking in onze arbeidsvoorwaarden, die je voor een belangrijk deel kunt afstemmen op jouw persoonlijke wensen. Wij bieden jou:

  • een veelzijdige functie, waarin je samenwerkt met een gedreven team collega`s vol passie voor ICT. Binnen Movir zijn de lijnen heel kort en is er veel direct contact met de gebruikers. Als servicedesk medewerker ben je veel op de werkvloer aanwezig. Dat wordt zeer gewaardeerd. Hierdoor kent iedereen de servicedesk medewerkers persoonlijk;
  • ruime opleidingsmogelijkheden om je verder te professionaliseren in je vak;
  • een functie voor 40 uur per week met als standplaats Nieuwegein;
  • een jaarcontract.

Meer informatie over onze arbeidsvoorwaarden vind je hier.

Solliciteren?

Ben jij degene die we zoeken voor deze functie? Solliciteer dan direct online. Heb je vragen of wil je meer informatie over de functie, bel dan met Paul Stoop, manager Change & IT. Hij is bereikbaar via 06 51 24 27 95. Voor vragen over de sollicitatieprocedure kan je contact opnemen met Mina Bahaj, recruiter. Zij is telefonisch bereikbaar via 06 15 06 62 45.

Meer informatie over onze sollicitatieprocedure vind je hier.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.