Intern Accountmanager

Ben jij een echte aanjager en wil jij graag het maximale eruit halen?

Dit is jouw uitdaging

Als intern accountmanager ben je verantwoordelijk voor het beheer en commercieel uitnutten van een toegewezen portefeuille van onafhankelijke financieel adviseurs (kleinere adviseurs met regionale focus en/of een kleine aov-portefeuille). Je verricht zowel commerciële als administratieve taken en bent o.a. verantwoordelijk voor:

  • het dagelijkse contact met onafhankelijke financieel adviseurs met een kleinere portefeuille
  • het verbinden van die adviseurs met Movir. Je bent de linking pin
  • het contact met onafhankelijke financieel adviseurs op commercieel, administratief of verzekeringstechnisch (acceptatie/claims) gebied
  • de ondersteuning van externe accountmanagers
  • leadmanagement
  • het contact met ziekenhuizen (alleen binnen segment medisch)

Jij hebt

  • een HBO-diploma en minimaal drie jaar ervaring in een commerciële werkomgeving en het werken met intermediairs
  • kennis van en ervaring met (individuele) inkomensverzekeringen
  • een proactieve en klantgerichte instelling
  • uitstekende commerciële en communicatieve vaardigheden

Jij bent

  • klantgericht, servicegericht en creatief in het creëren van oplossingen
  • sterk in plannen en organiseren
  • doortastend, stressbestendig en flexibel
  • ondernemend, initiatiefrijk, besluitvaardig en je hebt een open mind voor veranderingen/vernieuwingen
  • een echte teamplayer, sterk in het samenwerken met collega’s; met elkaar de klus klaren

Jouw team
De afdeling Marketing & Sales bestaat uit ruim 20 professionals. Je doet veel zelf en wordt geacht zelf verantwoordelijkheid te nemen. Hierdoor is je werk veelzijdig en dus afwisselend. Speerpunten van Movir zijn verzekeren, preventie en re-integratie. Daarbij richten wij ons op medici, zakelijk professionals en ondernemers.

Wij bieden jou

  • een werkomgeving die gekenmerkt wordt door een informele werksfeer en collegialiteit
  • volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen: vakmanschap en persoonlijke ontwikkeling staan bij ons hoog in het vaandel
  • de mogelijkheid om samen te werken met professionele en deskundige collega’s die een enorme drive hebben om het goede te doen, in het belang van de klant en met oog voor de maatschappij
  • moderne arbeidsvoorwaarden met veel ruimte voor eigen keuzes

Het gaat hier om een binnendienstfunctie in schaal 8 voor 36 uur per week. De standplaats is Nieuwegein. We bieden je een jaarcontract aan. Klik hier voor meer informatie over onze arbeidsvoorwaarden.

Solliciteren?

Je kunt online reageren op deze vacature. Vul het online sollicitatieformulier in en voeg als bijlage je CV en motivatie toe.

Heb je vragen of wil je meer informatie over de functie, bel dan met manager Tom Baken. Hij is bereikbaar via 06 11 61 74 66 en vertelt je graag meer. Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met onze recruiter Wendy Verweij. Zij is telefonisch bereikbaar via 070 513 73 17.