Klanttevredenheid

Ook in 2016 heeft Movir haar jaarlijkse tevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder klanten.

Klanten die te maken kregen met onze diensten op het gebied van re-integratie beoordelen die gemiddeld met een 7,6. Maar liefst 31 procent beoordeelt de manier waarop Movir met hun arbeidsongeschiktheid is omgegaan met een 9 of een 10.

Verzekerden beoordelen de manier waarop wij de aanvraag van hun verzekering behandelden met het cijfer 7,2.

Kan er iets beter?

Klanten beoordelen de diensten en producten van Movir positief. Toch willen we onze dienstverlening blijven verbeteren. Dit jaar…

  • verbeteren we de manier waarop we u op de hoogte te brengen van de voortgang van de aanvraag van uw verzekering
  • investeren we in de manier waarop we helder en menselijk met u communiceren, ook als de boodschap niet positief is
  • verbeteren we onze informatie over de stappen die u doorloopt als u zich onverhoopt arbeidsongeschikt hebt gemeld