Tele-acceptatie

U kunt bij de aanvraag van uw arbeidsongeschiktheidsverzekering kiezen voor tele-acceptatie. Dit betekent dat u met een relatiebeheerder Medisch van Movir telefonisch uw gezondheidsverklaring bespreekt en invult. Het gesprek duurt ongeveer dertig minuten. Kiest u voor tele-acceptatie? Geef dan via onze online agendatool onderaan deze pagina aan wanneer wij u kunnen bellen.

Bekijk onderstaande video om te zien hoe tele-accepatie werkt:

Maak een afspraak

Heeft Movir uw aanmeldings-/wijzigingsformulier ontvangen? Plan dan hieronder een afspraak met een relatiebeheerder Medisch van Movir om samen uw gezondheidsverklaring te bespreken.

Schermdelen: handig en snel

U kunt ervoor kiezen om gebruik te maken van de optie ‘meekijken via internet’. U kunt dan op uw eigen computer zien wat de relatiebeheerder Medisch op uw gezondheidsverklaring invult. Nadat de gezondheidsverklaring helemaal is besproken en ingevuld is, kunt u de gezondheidsverklaring direct digitaal ondertekenen. Dat is handig en snel! Om gebruik te kunnen maken van schermdelen hebt u een mobiele telefoon en een computer met een internetverbinding nodig.

Afspraak wijzigen of annuleren
Wilt u uw afspraak wijzigen of annuleren? Neem dan contact met ons op. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 uur en 17.30 uur via 030 607 87 00. U kunt ook een e-mail sturen naar relatiebeheermedisch@movir.nl.

Uw aov aanvragen


Een verzekering aanvragen doet u niet dagelijks.

Wat komt er allemaal kijken bij de aanvraag van een aov?

U leest hier alle stappen in het proces.

Naar het stappenplan